Mutor

Nu är jag hemma igen. Mamma är på konferans i Stocken så jag och mina bröder, plus halva deras skola är ensama hemma! Hur kul?! Ni får inget svar. Jag ska vara au pair då måste klara av mina egna bröder, haha! Jag försöker muta dem, för att de ska följa med mig och hyra film och handla mat. De började med godis och slutade med valfrisak. Tur att de inte nappar de hade kunnat spåra!

Jag drömmer mardrömmar varje natt, vakanar av att jag gråter. Härligt. Jag tror de är en dålig kombo av stress och seprationångest! Fasen vilken tråkig-jag-klaggar-ihjäl-mig-blogg! Tur att de bara är ett fåtal som drabbas av detta! HAha

Haha seriöst, så här nördig är jag när jag är med min bror hos pappsen! Vi åkte på tur med åkgräsklipparen, packat matsäck och hela kittet! Turen kanske var 3 km och tog typ 40 min, sedan lossnade hjulet, opps!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kan ju varit det gulligaste jag någonsin läst :]

Du har ju inga problem med att hitta på saker att göra iaf!hah

2010-09-25 @ 10:39:01
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0