Spaaaaanien.

De här är så spännande, jag lämnar Sverige för Malaga, Spanien och de känns så sjukt bra! Det här är helt rätt.

 

Jag åker i början av Okt, jag har en London resa, hejdå-party och en hel del hemlisar jag ska göra innan, korsa era fingrar för mig.

 

Min bebis jag ska passa är 9 månader när jag kommer ner och heter Juan. Hanns madre och padre heter Emilio och Belén. De bor i ett jätte fint hus med pool, centralt och nära till havet. De bor flera andra Au pairer i området. Bra.

 

Äntligen tar jag plats i mitt liv igen, ett nytt liv. Med mig som Au pair! Jag funderar på att skaffa en ny blogg?! De känns som den här har bevarat mina minnen så fint, så de kanske får räcka så.

 

Adios




Kommentarer
Postat av: Evelina

Du får mig alltid att må lite bättre johanna. Jag hoppas jag också känner så. Jag hatar att djur inte kan berätta vad som är fel....

2010-09-21 @ 20:29:37
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/
Postat av: Emy

Gaaaah! vad glad jag blir! inte för att du kommer lämna mig för det kommer inte vara kul men jag är glad att du kommer iväg :) tur att vi har skype i alla fall!

2010-09-21 @ 21:04:26
Postat av: Anonym

Gaaaah! vad glad jag blir! inte för att du kommer lämna mig för det kommer inte vara kul men jag är glad att du kommer iväg :) tur att vi har skype i alla fall!

2010-09-21 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0