Mycket

Jag hänger hos farmor. De är synd om lilla-gull-farmor. Jag är full av oroliga tankar och ångest, som strålarkring hela mig! Hon försöker trösta men vet inte riktigt, mot vad. Inte jag heller!

Men de löser sig! I min "Vad-ska-jag-ta-mig-till-fas" så kontaktade jag ett Medium och frågade om min telefon. Hon sa att jag kan sluta leta, en oärlig person har tagit den. Tack, till mediumet. Och tack du som tog min telefon, nu är jag ledsen.

Jag tror att de är mina 1000 fjärillar som licksom inte vet vad de ska ta sig till.

Jag ska försöka boka in en "rening och frigörelse" innan jag åker. Min mamma och bror har börjat och är helt frälsta... Ringer imorgon.

Ebba och jag åker till London den 5-7 okt. UNDEEEEERBART, synd att jag brutit av mitt bankomatkort!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0