Grattis finaste vän!

I dag fyller min finaste och absolut bästavän år! De är lustigt de senaste födelsedagarna har vi firat ihop, tillsammans. Inte nu. Men de gör inget, för inom mig är Natalie alltid med, de är faktiskt sant. Hon är en av mina första själsfränder, en sådan som inte växer på träd. Värdefull. De spelar ingen roll om vi ses imorgon eller om 100 år. Dig  kommer jag alltid kalla bästavän.

 

(Självklart vill jag alltid hänga med Natalie. De var inte så jag menade, men de är en ny tid och ny vardag, där finns inte tiden för att vara tillsammans som förut)

 

Grattis finaste Natalie på din 19 årsdag!     
All my love /Johanna




Kommentarer
Postat av: natalie

finaste finaste du!! du är min bästa vän! vad rörd jag blir åhhhhh saknar dig

2010-09-26 @ 19:06:30
Postat av: daniella

fin bild :)

2010-10-09 @ 23:18:50
URL: http://daniellaberg.bloggplatsen.se
Postat av: j

Ah tack :) Old´one

2010-10-11 @ 16:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0