H E J D Å M I N A F I N A S T E

De är så himla svårt att säga hejdå. Jag är ledsen men jag kan inte. Jag kommer förmodligen inte ringa och inte svara. Förlåt <3

 

Så här är mitt hejdå till er mina fina, bästavänner.

 

De började redan i går kväll, sedan har jag gråtit sedan imorse när jag sa hejdå till mormor. Nu sa jag hejdå till min älskade farmor som inte kunde hålla tårarna tillbaka, inte jag heller.

 

De kommer bli jätte bra och jag kommer höra av mig så fort jag kommer fram och tillrätta. Men jag orkar inte nu!

 

I love you!  Johanna



Kommentarer
Postat av: Natalie

får panik måste prata med dig :(:( hör av dig så fort du vill och orkar. Du är den bästa vän som finns! Kommer sakna dig så mycket. Ha det jätte bra du fixar det super bra! Love you!<3

2010-10-09 @ 13:20:35
Postat av: Ebba

Du kommer ha så sjuuukt kul Johanna!! Jag tänker på dig kära vän <3

2010-10-10 @ 11:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0