Fredag

Vi har Tina och Theo på middag här, de lite av en ”tradition” att de kommer på middag de helger de finns tid. I love it, Theo är ett gull, charmtroll.

 

Jag har körkort nu! Och även om de är pinsamt så erkänner jag att jag sätter mig i bilen så fort jag får chansen, jag är en nörd. Haha! Känsla är sjuk, alla, jag-får-ångest-dör-och-går-i-väggen-tankar, bara försvann samtidigt som min söta, söta lilla farbror, vad kallas de som är med på provet?, sa att jag hade klarat de! Tack du, Tomas 29/9 -10!

 

Jag reser till London om 5 dagar,  vi ska shoppa, slå klackar och dricka Starbucks. Jag ska ta till vara på tiden med min bästis, för när jag kommer hem på torsdagen 7 okt, så är de bara en dag innan jag åker till Spanien för att stanna! Fia om du läser vad mer en taco krydda saknar du?! Ta chansen, haha ;)

Älskade hjärtegull, de blir svårt att säga farväl!!!


Kommentarer
Postat av: Sophia

Klart jag läser!! ;) Jag saknar ostkrokar!! :p haha, men det förstår jag om ni inte får med er, för det asjobbigt att packa.. :p lösgodis är ju rätt gott också.. ;)

2010-10-02 @ 18:43:54
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/
Postat av: bebbo

WEEEIII!!!!!!! haha, fan va kul det ska bliii :D

2010-10-02 @ 21:14:35
Postat av: natalie

jag vill med till london!! kan man hälsa på i spanien??

2010-10-03 @ 21:28:45
Postat av: Sophia

Yoo! Jag är ledig fram till 3 på dagen, jobbar till 6 och sen vet jag inte riktigt.. Jag är ledig hela onsdagen iallafall. :p haha. Vad har ni för planer? =)

2010-10-04 @ 19:08:12
URL: http://sophiahokdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0