Au apir

Just nu har jag tre familjer i olika delar av Spanien och en familj i London som är intresserad av att jag ska komma som au pair! Jag måste bestämma mig snarast, men det är svårt!

 

I dag har jag jobbat, arbetsgivaren är okänd även i dag men mycket bra betalt! Tack.

 

Jag har även sköt mitt jobb som hemmafru.

Lagar mat, dammsugit och städat i övrigt. Roligt? Nej!

 

Min önskelista :

Reeboks nya skor- Jag vill verkligen, verkligen ha dem!

Ny dator- Det vill man väl alltid ha, men ska jag åka får en ny kompis följa med!

The Body Shops- Citrus serien, jag köpte duschtvålen häromdagen och blev helt tagen. Måste ha hela!

The Body Shops- Nya shampo utan enzymer! Fick en provflaska och det var helt galet bra!

 

Jag fyller ju inte år och det är ganska långt till jul, men flörtar man runt lite så kanske något av dessa kan få komma hem till mig!



Efter middagen i dag köpte vi med oss fika och gick upp på berget bre've!
Fina bilder, mysig familj!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag fattar inte alls var du jobbar nu^^ är nyfiken, tell me?

2010-09-01 @ 10:21:24
URL: http://evelinastendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0